Välkommen till Lerumskortet

Lerumskortet är ett bonussystem för dig som väljer att göra dina inköp i Lerum. Du samlar bonuspoäng vid varje köptillfälle och när du kommer upp till 5000 poäng får du bonus som laddas på ditt personnummer och är giltigt i 6 månader.

Brev med bonus och information kommer till din hemadress.

Bonusen kan du använda i anslutna butiker i Lerum. Vilka butiker som är anslutna kan du se nedan- och fler kan tillkomma efter hand. Kom sen ihåg att uppge ditt personnummer vid alla inköp.

Här ansöker om att bli medlem i Lerumskortet, eller följer dina inköp och ser ditt saldo på Lerumskortet

Undrar Du något? Ring 0705 – 24 35 63

Du kan också köpa presentkort som gäller i alla anslutna butiker!

Välkommen!

GDPR

Hej Lerumskortsinnehavare, så skyddar vi dina personuppgifter:

För oss på Lerum centrumförening är det viktigt att du känner dig trygg med att vi hanterar dina personuppgifter med varsamhet och i enlighet med de krav som lagstiftningen ställer. Detta är en självklarhet och en förtroendefråga för vår förening.

Under året har vi på Lerum centrumförening genomfört ett arbete för att se över och säkra att alla Lerumskortet kortinnehavare, personuppgifter behandlas enligt den nya dataskyddsförordningen.

Vi har bland annat sett över och identifierat de situationer där vi kommer i kontakt med personuppgifter, gjort ändringar i våra it-system och ändrat i arbetssätt.

Vi använder dina personuppgifter för att skapa ett så bra information och spännande erbjudande från våra medlemsbutiker i Lerum. Vi månar också om att du ska kunna använda våra digitala tjänster och få information via mail och sms från oss.

Vill du inte längre tillhöra Lerumskortet så ta kontakt med Berit Friberg
Ansvarig Lerumskortet

berith.friberg@telia.com

Faktaruta

Den 25 maj börjar en ny dataskyddsförordning att gälla i hela EU. GDPR som den kallas innehåller regler om hur personuppgifter får behandlas. Här regleras vad du har för rättigheter när det gäller dina egna personuppgifter, bland annat tillgång till sparande uppgifter om dig, rätt till radering och rätt till begränsning.

Vill du ha mer info eller bli medlem?

Kontakta mig

Berith Friberg