Bjurfors

Bjurfors är idag är ett av Sveriges största och äldsta privatägda mäklarföretag. Sedan starten 1965 har vi expanderat till stora delar av landet och bedriver vår verksamhet i storstadsregionerna som Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi är också verksamma i flera andra städer, och på ett antal attraktiva fritidsorter, både i Sverige och utomlands.

I Lerums kommun har vi varit verksamma sedan 1983 och vi har genom årens lopp blivit ett självklart val för de Lerumsbor som funderar på att byta bostad. Då flera av mäklarna själva bor i området har vi ett stort kontaktnät och en varm känsla för kommunen. För oss är nyckeln till framgång helnöjda kunder. Det är därför vi alltid är måna om att hitta rätt köpare till rätt bostad, och alltid till rätt pris. Till vår hjälp har vi även köparregistret Boagenten med aktiva, köpklara kunder som letar efter sin nya bostad.

Funderar du på att förändra ditt boende är du alltid välkommen att komma in till oss på Bagges Torg 7 för en förutsättningslös diskussion om hur vi kan hjälpa dig att göra en lyckad affär och få rätt betalt för ditt boende. Nöj dig inte med mindre.

Välkommen!

www.bjurfors.se