Nilsmarks

Vi är en guldsmedsbutik med egen verkstad och guldsmed. Vi erbjuder reparationer och omarbetningar av smycken samt gravyrer. Har du eget guld kan vi hjälpa dig att tillverka ett nytt smycke. Du kan också sälja guld och silver till oss eller få andra smycken i inbyte.

Vårt sortiment består av klassiska guld & silversmycken, herrsmycken, barnsmycken, förlovnings & vigselringar, stålsmycken, bijouterier, klockor, doppresenter, silverbestick med mera.

Några av de smyckesmärken som vi säljer är Drakenberg Sjölin, Syster P, Gynning smycken, Story, Aagaard, Argent Arvi, Giorgio Martello, Astrid&Agnes. Klockor från Daniel Wellington, Fossil och DKNY. Herrsmycken från Arock, Soldier to Soldier, Syster P. Förlovnings och vigselringari olika material från Schalins, Bergkvara samt F.Uziel. Vi har också egentillverkade vigselringar och har du en idé om att tillverka din egen ring så hjälper vi dig gärna.

Även Gynning Design med sina vackra färgglada brickor/bord, kuddar och filtar,  underlägg, servetter och ljus, nyckelringar mm finns.

Vi tar också hål i öronen med 18K guldörhängen som minimerar risken för framtida allergier och efter läkningsperioden finns det örhängen i både silver, guld och kirurgstål att välja bland.

Välkommen!

Öppettider